TRX
היא שיטת אימון כוח באמצעות רצועה הנקשרת לעצם והמתאמן מפעיל כוח כנגדה. בעזרת רצועות ה-TRX‏ (Total-Body Resistance Exercise – אימון התנגדות לכל הגוף) ניתן לשמור על כושר גופני גם מחוץ לחדר הכושר.
עבודת המתאמן היא כנגד משקל גופו, בעת האימון פועלים מספר שרירים בו זמנית. התרגילים נעשים במטרה לפתח כוח, שיווי משקל ויציבות בו זמנית.  בשל הפעלה של מספר קבוצות שרירים בו זמנית, מאפשרת הרצועה שריפה רבה של קלוריות תוך עיצוב וחיטוב הגוף, בזמן קצר יחסית.
עבודת המתאמן היא בעיקר על שרירי הליבה (שרירי בטן, גב ורצפת אגן).

התעמלות במים
פעילות גופנית יעילה אשר מנצלת את תכונות המים – כושר ציפה, התנגדות המים וכוח גרר. עבודת חיזוק של שרירי הליבה (core). התוצאה – הקלה על המפרקים, יכולת טווחי תנועה גדולים יותר, הצרת היקפים  ועיצוב הגוף. התעמלות במים עמוקים דורשת ידיעת שחיה.

פילאטיס
השיטה משלבת חוזק שרירים עם גמישות, קורדינציה וכושר גופני.  האימון מתבסס על חיזוק והארכת השרירים תוך שימת דגש על נשימה נכונה ועבודה על שרירים עמוקים אשר אינם פועלים בסוג אחר של אימון. השיטה מעצבת מחדש את הגוף ומביאה לשיפור היציבה.

פלדנקרייז
תהליך לימודי המאפשר לאדם לממש את יכולתו תוך פיתוח מודעות לגופו. התנועות הן עדינות ללא כוח. ניתן להגיע לקלות רבה של תנועה ולהרחיב את התנועתיות. השיפורים מתבטאים ביציבה, נשימה ובהפחתה של אי נוחות וכאבים כרוניים. השיטה מאפשרת להרחיב את גבולות הביצוע, לעשות את הבלתי אפשרי לאפשרי, את הקשה לנוח ואת הנוח לנעים.

Switching
אימון מחזורי אשר מתבסס על Bosu , עבודה אירובית ואנאירובית. עבודה אינטנסיבית. אימון המעצב את הגוף, שורף שומנים ומשפר סיבולת לב-ריאה.

עיצוב וחיטוב
עבוד על חיזוק השרירים וחיטובם. חימום מפרקי הגוף וסיבולת לב-ריאה. עבודה על המייצבים של הגוף ושיווי משקל בעזרת אביזרים, כמו-  Bosu , FitBall, גומיות, משקולות.

אגרוף תאילנדי
אמנות לחימה עתיקת יומין אשר מוצאה מתאילנד ופותח במטרה לחזק את הגוף והנפש. האגרוף התאילנדי מקנה גמישות, ביטחון עצמי, כוח מתפרץ, סיבולת שרירים ולב-ריאה, קואורדינציה.

עיצוב דאנס
שיעור ייחודי ומגוון. בשיעור צירוף של תנועות המותאמות למוסיקה קצבית וצעירה, שריפת שומנים, סיבולת לב-ריאה, ושיפור הקואורדינציה. תרגילי חימום ועיצוב כל הגוף – כתפיים, ידיים, בטן, מותניים, רגליים.

התעמלות בונה עצם
התעמלות בונה עצם הינו שיעור למניעה ולטיפול באוסטיאופורוזיס דלדול העצם. מטרת השיעור היא הקטנת הסיכון לשברים בצוואר הירך, בשורש כף היד ובחוליות עמוד השדרה. השיעור מורכב מתרגילים מגוונים, כולל תרגילי כוח – נושאי משקל עם התנגדות, תרגילי שיווי משקל להפחתת הסיכון לנפילות, תרגילי גמישות  והרפיה כולל שימוש באביזרים שונים כגון גומיות, כדורים ומשקלים.

עיצוב Bosu
אימון על בוסו הינו אימון ייחודי שיוביל אתכם לאתגרים חדשים. הבוסו מאתגר את שרירי היציבה, שרירי הבטן העמוקים והשרירים זוקפי הגב בזכות המאמץ המתמיד של הגוף לאזן את עצמו עליו. האימון על בוסו יעיל במיוחד בעבודה על שיווי משקל, יציבה נכונה וחיטוב הגוף.

פילאטיס Core
חיזוק קבוצות השרירים העיקריות, עם דגש על שרירי הליבה העמוקים במרכז הגוף ושיפור היציבה. השיעור מושתת על שילוב בין עיצוב, פילאטיס, יוגה ומחול.  השיעור משלב מתיחות ותורם להרפיה, שחרור מודעות ושליטה בגוף.

יוגה
יוגה היא שיטת אימון אשר פותחה לפני כחמשת אלפים שנה במזרח. כיום שיטה זו מקובלת על מילוני אנשים ברחבי העולם, שמתרגלים יוגה ללא הבדלי גיל ומין. אימון היוגה מהווה גורם חיוני לשיפור ושינוי המצב הבריאותי ואיכות החיים. באמצעותו ניתן להגיע לאיזון פנימי, שלווה נפשית, שמחה ויצירתיות. בשיעורים נלמד תנוחות יוגה, תרגילי נשימה והרפיה. תנוחות היוגה משפרות את תפקודי הגוף הנשימות מאזנות, מזככות ומחזקות. ההרפיה מקנה שקט ורוגע.

יוגה למתחילים – מומלץ ומיועד למי שעדיין לא התנסה בשיעורי יוגה ולא מכיר את התרגילים.

כושר גופני
שיעור כושר גופני מיועד בעיקר לגברים. עבודה אינטנסיבית על כל הגוף בעזרת אביזרים – משקולות, גומיות, Body-Bar, Bosu.

מחשבת הגוף
לימוד תנועה נכונה ויציבה טובה. עוזרת לגוף להתמודד עם תהליכים המתרחשים בו במהלך השנים. השיעורים הינם תהליך של חשיבה והתנסות. שפה הנלמדת מהבנת הגוף ושומרת על בריאותו. השיטה רואה בגוף מכלול הקשור זה לזה ומשפיע זה על זה. ראיית הקשר והבנת הגוף מסייע לשיפור יכולת התנועה ואיכותה.

זומבה
שיעור אירובי דאנס המשלב מוסיקה מדרום אמריקה עם צעדי ריקוד לטיני  (סלסה, סמבה, טנגו, ריקודי בטן, היפ הופ ועוד).

Fitball
שיעור על כדור ה- fitball מיועד לחיזוק שרירי הבטן, העבודה על הכדור מייצבת את עמוד השדרה המותנים, מחזקת את שרירי ה-Core (רחב בטני, אלכסונים פנימיים של הבטן, רצפת האגן, Multifidus, שרירי הגב העמוקים), מקנה גמישות ומפעילה בצורה יעילה ומאוזנת את השרירים האחוריים – הזוקפים. השיעור משלב בין עיצוב ופילאטיס .

עיצוב ויציבה
שיטה ייחודית המשפרת את איכות עיצוב הגוף ויציבת השלד דרך תרגילים אורתופדיים. לגוף אין חלקי חילוף, תרגול נכון בהווה ישרת אותנו לאורך שנים.

עיצוב דינמי
אימון עיצוב דינמי הינו שיעור קצבי, אקטיבי וחזק. השיעור פועל על כל מרכיבי הכושר הגופני: שיווי משקל, כוח, קואורדינאציה, כוח מתפרץ, סבולת שרירית וסבולת אירובית-השילוב האולטימטיבי לחיזוק, חיטוב ולהאצת שריפת השומנים.

אימון בטן
אימון המתמקד בחיזוק שרירי הבטן. לשרירי הבטן תפקיד חשוב בחיזוק מרכז הגוף, שרירי בטן מחוזקים עוזרים למניעת כאבי גב. שרירי בטן חזקים אף מסייעים בתהליך הנשימה, כיוון שהם האחראים על הרמת הצלעות למעלה.

התעמלות על כסאות
לתנוחת הישיבה הרבה יתרונות, משחררת את הרגליים ואת הגב ממשקל הגוף. נשפר טווח תנועה והחוזק של הרגליים. נסתייע באביזרים, חגורות, כדורים וכד.